Tolkeudstyr
Inițiatorul discuției: Christian Schoenberg
Christian Schoenberg
Christian Schoenberg  Identity Verified
Statele Unite
Local time: 05:42
din daneză în engleză
+ ...
Sep 23, 2009

Jeg har i længere tid tænkt på at købe et modulært, bærbart tolkesystem til brug i vidneforklaringer osv. her i USA (dvs. med omkring 6-8+ medvirkende) med mulighed for at koble sig til AV udstyr. Jeg har tidligere anvendt store stationære Philips-systemer, men de producerer åbenbart ikke denne slags udstyr mere.

Forslag til produkter? Er der nogen der har haft dårlige oplevelser?

Christian


 
Hannah Dorthea Nielsen
Hannah Dorthea Nielsen  Identity Verified
Danemarca
Local time: 11:42
din germană în daneză
+ ...
Führungsanlage Sep 30, 2009

Når jeg får stillet udstyr til rådighed, kommer det altid fra Sennheiser. Da jeg har tillid til de firmaer, der leverer udstyret, ser jeg det som et udtryk for, at det er det gode mærke. Jeg har heller ikke haft problemer. Man skal altid sørge for at have ekstra 9 volts batterier til mikrofonen for en sikkerheds skyld (efter sigende skulle mikrofonerne i de nye anlæg sluge mindre strøm), og anlægget har brug for at genoplade natten over, men det er jo nemt at huske.

 
Christian Schoenberg
Christian Schoenberg  Identity Verified
Statele Unite
Local time: 05:42
din daneză în engleză
+ ...
INIŢIATORUL SUBIECTULUI
Sennheiser Sep 30, 2009

Ja, mange tak. Jeg kiggede på Sennheiser, som jo har et fremragende omdømme. Det virker dog ikke så mobilt på Sennheisers hjemmeside. Var de systemer du arbejdede/arbejder på, stationære?

 
Hannah Dorthea Nielsen
Hannah Dorthea Nielsen  Identity Verified
Danemarca
Local time: 11:42
din germană în daneză
+ ...
Sennheiser-udstyr Oct 17, 2009

Ja, det har været mobile anlæg.
Det kommer i en lille kuffert, hvor høretelefonerne ligger sammen med mikrofonen. Når høretelefonerne er klikket på plads i kufferten, kan de sættes til opladning, og når man skal bruge dem, tager man dem ud.
Men send evt. en mail til et firma, der leverer konferenceudstyr, så kan de sikkert give dig nogle tips.


 


Pentru acest forum nu a fost numit niciun moderator.
Pentru a raporta încălcarea regulilor site-ului sau pentru a solicita asistență, vă rugăm să contactați personalul site-ului »


Tolkeudstyr






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »