Pages in topic:   [1 2] >
jaki program księgowy / KPiR?
Thread poster: Małgorzata Lasota
Małgorzata Lasota
Małgorzata Lasota  Identity Verified
Poland
Local time: 01:21
English to Polish
+ ...
Oct 28, 2010

Witam,

jakiego używacie programu księgowego?
Prowadzę jednoosobową DG, współpracuję z kilkoma stałymi agencjami/tłumaczami, wprowadzam sprzęt do DG. Prowadzę księgę przychodów i rozchodów i jestem kompletnym laikiem księgowym... co wybrać?

Początkowo chciałam zlecić prowadzenie księgowości zewnętrznej firmie, ale ze względów ambicjonalnych (starsza siostra itp.) postanowiłam spróbować sama się tego podjąć.

Czego wy używ
... See more
Witam,

jakiego używacie programu księgowego?
Prowadzę jednoosobową DG, współpracuję z kilkoma stałymi agencjami/tłumaczami, wprowadzam sprzęt do DG. Prowadzę księgę przychodów i rozchodów i jestem kompletnym laikiem księgowym... co wybrać?

Początkowo chciałam zlecić prowadzenie księgowości zewnętrznej firmie, ale ze względów ambicjonalnych (starsza siostra itp.) postanowiłam spróbować sama się tego podjąć.

Czego wy używacie?
Co polecacie?

Nie chcę pytać o to na forach księgowych, bo:
a. biznes tłumaczeniowy jest specyficzny
b. zasypią mnie pseudo-rady marketingowców wszystkich możliwych firm od oprogramowania księgowego.

Z góry dziękuję.
Małgosia Lasota
Collapse


 
Witold Chocholski
Witold Chocholski  Identity Verified
Poland
Local time: 01:21
English to Polish
+ ...
Moim zdaniem — szkoda czasu Oct 28, 2010

Wiem, nie na temat. Pytanie było o rodzaj programu księgowego, a ja podważam tu w ogóle sensowność korzystania z jakiegokolwiek takiego programu.

Moim zdaniem samodzielne zajmowanie się księgowością pochłonie zbyt wiele czasu, który możesz poświęcić na swoją zasadniczą działalność — tłumaczenie.

W moim przypadku samo wystawianie faktur to kilka godzin w miesiącu, ale wystawiania faktur nie da się przeskoczyć outsourcingiem, a chętnie zrzucił
... See more